QUELQUES MOTS
SUR LE PROJET

Cette section regroupe des concept arts (2D et 3D) et des paint-overs réalisés par Richard Dumont en collaboration avec d'autres membres de l'équipe de développement visuel du studio Guerrilla aux Pays-Bas, sous la direction artistique principale de Jan-Bart van Beek, avec le lead concept artist Roland Ijzermans, le directeur artistique Roy Postma et Maarten van den Gaag, le réalisateur du jeu Mathijs de Jonge et le principal designer Denis Zopfi. Le jeu vidéo fut publié par Sony Computer Entertainment en 2017 sur la Playstation 4.

Plusieurs concepts furent créés pour des armes, des robots et des environnements mais ne peuvent être partagés publiquement.


FEW WORDS
ABOUT THE PROJECT

This section contains concept arts (2D and 3D) and paint-overs made by Richard Dumont in collaboration with other members of the visual development team for the video game project Horizon Zero Dawn designed at Guerrilla Games in the Netherlands, under the main artistic direction from Jan-Bart van Beek, with concept art lead Roland Ijzermans, art director Roy Postma and Maarten van den Gaag, game director Mathijs de Jonge, principal designer Denis Zopfi, and art department producer Poria Torkan. The game was published by Sony Computer Entertainment in 2017 on the Playstation 4.

More concepts for weapons, robots and environments have been created during the year working on this project but can't be shared publicly at the moment.